آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

گلر پرسپولیسی‌ها بدون خداحافظی راهی بلژیک شد | علی بیرو سرانجام پرید!

  • کد خبر: ۳۴۲۶۶
  • ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
گلر پرسپولیسی‌ها بدون خداحافظی راهی بلژیک شد | علی بیرو سرانجام پرید!
علیرضا بیرانوند همان‌طور‌که پیش‌بینی می‌شد، درنهایت تهران را ترک کرد تا در تمرینات تیم آنتورپ حضور یابد.
به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند همان‌طور‌که پیش‌بینی می‌شد، درنهایت تهران را ترک کرد تا در تمرینات تیم آنتورپ حضور یابد. براساس توافقی که طرفین در گذشته بدان دست پیدا کرده بودند، قرار بود علیرضا ۱۱ تیرماه در اردوی تیم آنتورپ حاضر شود که به‌دلیل مشکلاتی که در راه صدور ویزای سفر او به وجود آمد، این سفر با چند روز تأخیر انجام شد. باشگاه پرسپولیس البته امیدوار بود که تا پایان فصل از او در بازی‌های لیگ برتر بهره ببرد و حتی تلاش‌هایی قانونی هم دراین‌راستا داشت که مورد موافقت باشگاه بلژیکی قرار نگرفت.
 
باشگاه پرسپولیس بر این عقیده بود که، چون بازی‌های لیگ برتر با شیوع کرونا با وقفه روبه‌رو شده است، می‌تواند از نظر قانونی تا پایان بازی‌ها از بیرانوند در بازی‌های لیگ برتر استفاده کند؛ اما باشگاه بلژیکی اعلام کرد از تاریخ ۱۱ تیر به بعد حتی شرکت علیرضا در تمرینات تیم پرسپولیس نیز غیرقانونی خواهد بود و اگر چنین‌رفتاری از او سر بزند، به فیفا شکایت خواهد کرد. درنهایت علیرضا بیرانوند از ۱۱ تیر به بعد حتی در تمرینات تیم هم شرکت نکرد و بامداد دیروز راهی بلژیک شد.


چرا علیرضا بدون خداحافظی رفت؟
علیرضا البته بدون حضور در تمرین تیم پرسپولیس و خداحافظی با هم‌بازیانش راهی بلژیک شد. گفته می‌شود او حق‌وحقوق زیادی از باشگاه طلبکار است و اگر در تمرینات حاضر می‌شد و صحنه‌های احساسی هنگام خداحافظی او شکل می‌گرفت، برای طرح شکایت و دریافت حق‌وحقوق خود معذب می‌شد. به‌همین‌دلیل ترجیح داد دیگر در اردوی تیم حاضر نشود و در آینده پیگیر مطالباتش از باشگاه باشد. البته پیش‌ازاین چالش‌هایی بین علیرضا و مربی دروازه‌بان‌های تیم نفت به وجود آمده بود.
بااین‌حال مربی دروازه‌بان‌های تیم نفت در مصاحبه‌ای برای علیرضا در تیم آنتورپ آرزوی موفقیت کرد. از کادر فنی تیم پرسپولیس، حمید مطهری با بیرانوند تماس گرفت و برای او آرزوی موفقیت کرد. این تماس برای دروازه‌بان شماره‌یک پرسپولیس خیلی رنگ داشت و از مربی‌اش قدردانی کرد؛ البته رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس، نیز در مصاحبه‌ای گفت علیرضا به گردن باشگاه پرسپولیس حق دارد.


آرزوی قهرمانی در آسیا به دلم ماند!
پس از ۲ بار حضور نافرجام علیرضا بیرانوند، سنگربان تیم ملی و پرسپولیس، در فرودگاه امام خمینی برای خروج از ایران به مقصد بلژیک و حضور در تمرینات تیم جدید خود، سرانجام روز گذشته وی راهی بلژیک شد. او پیش از سفر در آخرین گفت‌وگوی خود در ایران، حس خود پس از جدایی از پرسپولیس با کسب ۳ جام قهرمانی در لیگ برتر و بیش از ۱۰۰ کلین‌شیت را این‌طور توضیح داد: بعد از شرایط سخت و روز‌هایی که گذراندم، ۲ بار قصد رفتن داشتم، یک‌بار به دلیل پروتکل‌های بهداشتی کرونا و یک‌بار به‌دلیل نداشتن خروجی، از سفر به بلژیک منع شدم که بسیار این مسئله من را ناراحت کرد. پس از آنکه از حضور در تمرین پرسپولیس هم منع شدم، خیلی اذیت شدم و دوست داشتم زودتر ایران را ترک کنم؛ چراکه دوری از پرسپولیس بسیار سخت است.
 
بیرانوند درباره نگرانی از تکرار اتفاقات قبلی گفت: تا سوار هواپیما نشوم، مطمئن نمی‌شوم که مشکلات حل شده و قرار است سرانجام به سوی بلژیک بروم. او درباره تیم پرسپولیس هم افزود: دلم برای بازیکنان، هواداران و تیمم تنگ می‌شود؛ چراکه در این ۴ سال حضورم، برایم سنگ‌تمام گذاشتند؛ بیش از ۱۰۰ کلین‌شیت من ثمره آن انرژی است که از حمایت هواداران گرفتم. الان هم که در حال ترک ایران هستم، امیدوارم بتوانم در تیم جدیدم بدرخشم و افتخارآفرین برای مردم ایران و هواداران پرسپولیس باشم.
 
سنگربان جدید تیم آنتورپ درباره اینکه به جشن قهرمانی پرسپولیس برخواهد گشت یا خیر، گفت: خیلی دوست دارم در جشن قهرمانی این فصل باشم و زحمت کشیدم برای این قهرمانی؛ اما این مسئله به تعامل باشگاه پرسپولیس با آنتورپ برمی‌گردد و امیدوارم با دعوت‌نامه در کنار جشن قهرمانی باشم. امیدوارم در ۶ دیدار آینده هم بازیکنان تیم موفق باشند و بتوانند هم در لیگ قهرمان شوند و هم در جام حذفی رقبا را از پیش‌رو بردارند.
 
بیرانوند در پایان گفت: من در ایران خیلی زحمت می‌کشیدم و می‌توانستم ۲ سال پیش از پرسپولیس جدا شوم؛ اما پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته بود و من ماندم. یکی از آرزو‌های من قهرمانی در آسیا با پرسپولیس بود که متأسفانه نشد.


قهرمانی جام حذفی اولین افتخار بیرانوند
علیرضا بیرانوند در بدو حضور در تیم آنتورپ می‌تواند به یک جام دست پیدا کند؛ قهرمانی در جام حذفی بلژیک. ۱۱ مرداد دیدار پایانی جام حذفی بلژیک بین آنتورپ و بروژ برگزار می‌شود و درصورت قهرمانی آنتورپ، علیرضا در بدو حضور در بلژیک یک جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد. بعید است سرمربی آنتورپ در این دیدار به علیرضا بازی دهد، چون مدت‌هاست تیم او تمرینات را شروع کرده و علیرضا به‌دلیل حضور در تهران، در تمرینات حاضر نبوده است. در این بازی شانس حضور کاوه رضایی، مهاجم بروژ، نیز کم است. باشگاه بروژ در تلاش است باز هم کاوه رضایی را به‌عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری انتقال دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->